söndag !

hejsan :D

Fölåt för min dåliga uppdatering..  Men ska berätta lite nu vad som har hänt :)

I fredags trodde jag att jag bara skule sitta hemma och ha jättre tråkigt, men så blev det inte!
Emma skulle vara ensam hela kvällen och natten, så jag åkte till henne och sov där. asmysigt!
Det var i alla fall jätte kul, tog massa bilder och flummade massa. HAHA!

Igår vaknade emma och jag vid halv 12, hihi. Då gjorde vi nudla och åt, och vi var jävligt trötta..
Sen fixade vi oss, sen åkte jag till modehuset vid 3 med mamma och syster.
Sen åt vi på max på kvällen som öppnade i veckan tror jag. så, så har min helg sett ut. lyckad tycker jag allt!

Idag har jag bara hunnit med att duscha, ska snart ner och äta någt sen ska jag plugga matte, får se om jag träffar någon senare.








HA EN BRA DAG!

/ sandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0