känner mej riktigt.. duktig ;)

hej på er!

Skol dagen idag var lång, gick till 20 i 4.. Men ändå rätt rolig!
Men fyfan på det äkliga höst vädret..
Men efter jag cyklat hem i dugg regn och blåst, satte jag mej vid dataorn och pluggade lite grann till engelska provet som är imorgon.. när vi hade ätit, ställde jag bort datorn o har pluggat nu jätte länge, duktigt va? (a) haha! Men nu kan jag nog det mesta bara lite ord och meningar. men hoppas det går bra i alla fall ;)
Nu ska jag lägga ifrån mej engelska bäckerna och sitta här och kolla lite på tv.


Juste förra fredagen hade vi dico, som gick jätte bra..
Så jag bjuder på några bilder, lite efter bara..






hihi

/ sandra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0