saknar solen!

hejsan!
Imorse väcktes ebba och jag utav hennes minsta lillasyster kom in och klev på mitt ben;), Sen frågade hon om vi ville ha frukost, så hon gick och gjorde frukost till oss, sågullig! Sen när hon hade duschat hjälpte jag elna att göra inbakad fläta på henne, sen gick vi ut me selma, för ebba va lat och bara låg i sängen;) näskoja.
Men nu kom jag hem från ebba för typ nån timme sen, Och då tvätta jag bort sminkat och sminkade om mig och plattade håret och de, nu ska jag bara välja några kläder, men jag vet aldrig vad jag ska ha på mig.
Men nåt blir det väl ;) haha.
För ikväll kommer farmor och farfar hit och vi ska grilla lite osånt.
naaw, vad gullig du är bästis, men jag skulle skrivit nästan samma sak så liksom jag vet inte om jag gör den, men kanske om jag har tråkigt nångång, men jag älskar dej!
Men nu måsta jag verkligen hitta något att ha på mig.


jag och elna!

/sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0