staaaaan

dagen har varit sjukt bäst!
först så gick jag upp vid typ 9?, sen gick ja & åt frukost och fixade mej.
Sen vid typ 20 i 12 så skjusade mamma in mej till stan för att emelie och jag skulle träffas där vid 12 :), men emelie var lite sen så jag följde med mamma till leksaksaffären så länge för att mamma skulle kolla om en present till elna tills hon fyller år ;), sen gick jag & mötte henne sen när hon kom!
Vi hade jätte kul!, har saknat henne så himla mycket!
har typ annars aldrig blivit av, men nu ÄNTLIGEN! :D:D
haha :D
vi gick typ runt på stan o snackade mest ist för att kolla i butikerna ;), hade så himla mycket att prata om!
köpte aldrig något till mej själv, köpte ist en sak till elna till hennes födelsedag :)
hihi, o de får inte ni veta :D;)
haha!
Sen vid 5 typ tog jag bussen hem och emelies mamma skjusade hem henne för att hennes mamma jobbar i stan ;)
vi tog faktiskt aldrig några bilder, lite synd :(
men aja!, nu ska jag sluta snacka!, känner att det hära inlägget börjar bli lite väl långt nu!, haha! :D

/ ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0