soliga måndag!

Hejsan! imon börjar skolan och jag tycker faktiskt det ska bli lite kul att få träffa alla åndå, och vi slutar ju redan vid 11 så;)
Men imorse vaknade jag vid halv 10, då gick jag ut och gick en lång promend sen gjorde jag några träningar som är bra för magen och ryggen, sen hoppade jag in i duschan, sen dess har jag typ legat och solat, så himla varmt och skönt, licksom äntligen lite sol så man kan sola, bra det ju..
Men nu ska jag sola vider och lyssna på massa musssik, härligt va? ♥

/ sandra!

Kommentarer
Postat av: E L L E N - fotoblogg

SVAR: Härligt att höra! Jo, allt är bara bra med mig. Vad ska du göra idag då? Kram ♥

2010-08-23 @ 13:46:19
URL: http://lellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0