hungrig!

just nu sitter man här och väntar på att mamma ska bli färdig med maten!, är jätte hungrig!
hann aldrig äta nån lunch idag ;), för att jag åkte upp till stallet idag vid 12 :)
red vid bilskroten och sen skulle jag igentligen ha travat och galopperat på ett fält men då var de en massa traktorer där, så red där aldrig ;), red ist lite i padocken, han var jätte duktig!, gick jätte fint i form! :D
sen skrittade jag en liten runda efter att jag hade ridit klart på ett annat fält barbacka :D, han var verkligen jätte svettig så jag blev helt dyngsur på rumpan ;), haha!
sen flyttade mamma på hagen så han har nu jätte mycke gräs att äta!
Zixten kommer att bli en liten tjockis! :D


hihi, hittade en jätte gammal bild på zixten när vi precis fick hem honom!, han hade jätte lång man då!
skitt vilken skillnad mot nu asså! :O

/ ebba ♥

Kommentarer
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har , besök gärna min blogg och lämna en kommemtar om mina inlägg :)

PS. gillar din blogg och din desing :)

2010-08-11 @ 18:25:20
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0