grönan idag och huvudvärk..

Idag var vi först och fikade typ på rosendal eller vad det heter, Sen gick vi till grönan, och det var sjukt mycket folk, men mycket kul, och man han ändå åka mycket..
Men när vi skulle åka kvasten var den as lång kö, så jag satte mig på en kant, och brevid mig satte sig en kille i typ 10 års åldern och då sa han ingenting, sen flyttade jag lite framåt där min familj stog då flyttade han efter ett tag och sa: sitter du här nu? jag bara ja, Sen flyttade jag en gång till till en bänk, då satte han sig där oxå, och frågade; sitter du här nu och du får absolut inte ta min macka och bablade på om massa karuseller;),
Haha fatta jag skratta, sen stog det några killar bakom oss i kön som bara skratta..
Men nu är jag helt slut och har ont i huvudet.
lite bilder från idag:









/sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0