godmorgon :D

hejsan!
Nu ha rjag vaknat, men jag är väldigt trött, men vi ska försöka komma iväg lite tidigare idag, igår hann vi inte åka förbi Tyresö, så vi gör det idag, sen ska vi även in  mitt in i city och där finns det också lite butiker och pizzahut ;) haha..
nu ska jag gå och fixa mig, kanske hörs innan eller jag åker, vem vet ?

Här kommer lite bilder sen igår;


Där ser ni också vart jag bodde när jag var litet, men det vär väldigt tomt där iår, inga
blommer eller not sånt!
Sen några bilder på mig som inte va dom snyggaste presic, men aja ;)

/sandra!

Kommentarer
Postat av: M I C A E L A

jodå, några planer för idag? :)

2010-08-03 @ 10:00:58
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
Postat av: nelleholm

va fint det va där du bodde !

jag saknar verkligen dej jäte mycket.. skynda dej hem!!

vi måste träffas direkt när du kommer hem..

du är finast på bilderna !!

2010-08-03 @ 16:51:04
URL: http://nellieholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0