fredag den 13..

.. och jag har redan haft otur, haha;)
Nä men jag cyklade hem från nellie vid typ halv 1, då skulle jag hem och duscha och fixa mig för att vi ska till kalskrona snart, men då hade jag självklart ingen nykel och dom hade glömt och lägga ut en nykel, och min mobil var urladdad helt stendöd! haha snacka om panik.. och inga fönster eller not var öppet men garaget var öppet och jag tog stegen och gick upp på mitt garagetack, för där var mitt fönster öppet, likson högst upp också ;) haha, men sen kom jag i alla fall in, hahah :D
Men ny ska jag bara platta håret sen åker vi till karlskrona och är nog där hela dagen!

juste jag bloggade inte igår, inte bra..
men jag var med nellie och nelly på marknad, sen var det så varmt så vi åkte till strnden och typ bara låg och solade lite, sen när vi kom hem åkte vi hem och duschade och fixade oss, sen träffades vi och då träffade vi pontus och alexander, och vi åkte ehm till mig och typ kollade  på film, hihi:)
SEn vid typ lite efter halv 11 åkte vi hem till nellie och sov där, myyyyys :D

nu måste jag platta håret, för vi ska typ åka, haha!

/ sandra!

blir ingen bild nu, men det kommer senare idag tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0