Bilder från igår..

Har faktiskt hunnit med rätt mycket imorse, först satt jag vid datan en stund, efter det duschade jag, och har varit nere med mamma och köpt frallor som vi åt precis:)
Det var jätte kul igår, men Roligast var nog hos min kusin sixten, han har blivit väldigt stor oxå, om man tänker på hur liten han va för ett år sen;) Men tänkte visa er lite bilder nu..

Idag ska vi till Rosendal och Gröna Lund, om inte börjar regna.


Jag och syster, i gamlastan.

så gullig :)



hihi.

Det får bli alla bilder för nu ska jag gå och fixa håret.

/sandra!


Kommentarer
Postat av: Carro

små barn växer jätte fort :)

2010-08-04 @ 11:40:18
URL: http://carro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0